loading...
آوالا دانلود|دانلود نرم افزار وبازی
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان // www.fsms1.blogsky.com

محمدحسین کلاکی بازدید : 158 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)
بهینه سازی وتنظیم دقیق سیستم عامل با TweakNow PowerPack 2012 4.1.8

TweakNow PowerPack بسته ای کامل از ابزارهای کاربردی کاملا سازگارشده است که به شما این اجازه را می دهد تا سیستم عامل کامپیوتر و مرورگر وب خود را از هر لحاظی بصورت دقیق تنظیم و بهینه سازی نمایید. برنامه Idle حافظه رم ، حافظه آزادی که به برای اجرای برنامه های ویندوز در دسترس می باشد را مدیریت می نماید. این برنامه از کاهش درجه کارایی هنگامی که شما برنامه ها و فایلها را به حافظه وارد یا از آن خارج می نمایید ، جلوگیری می نماید. برنامه "خاموش کردن خودکار" به شما اجازه می دهد کامپیوتر خود را خاموش ، درحالت هشدار و یا هایبرنیت پس از گذشت زمانی معین نمایید. علاوه بر ذخیره منابع، این نرم افزار سیستم شما را با غیر قابل دسترسی نمودن برای افراد غیر مجاز ، ایمنتر می نماید. قابلیت "اجرای خودکار سی دی " پلاگینی برای قابلیت اجرای خودکار سی دی و دی وی دی ویندوز می باشد که به شما امکان انتخاب برای شروع برنامه ها و گوش دادن به موسیقی را می دهد. برنامه " دسکتاپ مجازی" به شما اجازه می دهد تا هر چهار پیربندی طراحی شده دلخواه برای دسکتاپ بصورت همزمان اجرا نمایید، که به شما این امکان را می دهد تا صفحه کامپیوتر خود را بنابر میل خود و نیازمندیهای خود تغییر دهید. این بسته همچنین تصویری کامل از تمام جنبه های سخت افزاری کامپیوتر شما شامل، اطلاعات جزئی در مورد برد اصلی، پردازنده، کارت ویدئو، حافظه ، هارد دیسک و شبکه را میدهد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 245 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی چک یار – Chek yar 1.00

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 152 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

دانلود انیمیشن باند دزدان دریایی - The Pirates Band of Misfits 2012

فرمت : MKV
حجم : ۳۵۰ مگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی
امتیاز انیمیشن : ۷ / ۱۰
خلاصه داستان : کاپتان دزدان دریایی وارد ماجرایی می شود که در آن قصد دارد رقیبان اصلی خود بلامی سیاه و Cutlass Liz را شکست داده تا جایزه بزرگ دزدان دریایی را بدست آورد . این ماجرا و جستجو ، کاپتان و خدمه اش را از ساحل جزیره خونی به خیابان های مه آلود لندن می برد ..تنها دلیل معرفی این انیمیشن ، سازندگان فوق العاده اون هستن که برای ما همیشه خاطره ساز بودن و خواهند بود ، Peter Lord که بردن اسم والاس و گرومیت از اون کافیه تا بفهمیم چه هنرمند بزرگی است و Jeff Newitt که در دو انیمیشن Chicken Run و Flushed Away همکار لرد بوده دیگه نیازی به معرفی بیشتر ندارد .

محمدحسین کلاکی بازدید : 136 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

مجموعه ۹۰ پس زمینه متنوع و میکس شده - Incredible Mixed Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

محمدحسین کلاکی بازدید : 153 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

دانلود مستند بسیار زیبای جهان زیر آب - Underwater Around the World 2012

نام مستند : Ocean Circus: Underwater Around the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم : ۶۸۱ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی زیبا و طولانی که شما را به اعماق دریا می برد و با انواع جانوران شگفت انگیز آشنا خواهد کرد . جهانی که برای انسان ها و دانشمندان هنوز نیز ناشناخته است و بسیاری از موجودات هنوز نیز کشف نشده اند …

محمدحسین کلاکی بازدید : 540 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (1)

دانلود مستند فارسی میراث آلبرتا - Alberta Legacy 2012

نام مستند: Alberta Legacy – میراث آلبرتا

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: فارسی
مدت زمان: ۶۹ دقیقه
حجم: ۴۸۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : میراث آلبرتا به کارگردانی حسین شمقدری به مسئله فرار مغزها می پردازد و تکیه اصلی این فیلم نیز بر دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف است. هر سال، تعدادی زیادی از دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های برتر کشور، برای ادامه‌ی تحصیل، مهاجرت کرده و راهی کشورهایی نظیر امریکا می‌شوند. حسین، راوی مستند، که خود از دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه شریف است، به بررسی این پدیده می‌پردازد و …

محمدحسین کلاکی بازدید : 247 جمعه 1391/03/26 نظرات (1)
بازگردانی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار RollBack Rx Professional 9.1.2697287695

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند.
Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
این وب سایت برای رفاه حال شما دوستان و متفاوت بودن و دست رسی آسان به انواع نرم افزار و بازی و انمیشن و کتاب الکترونیک و ... فعالیت می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داید وب آوالا دانلود در کدام زمینه های زیر بیشتر فعالیت کند؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 1,724
  • بازدید سال : 12,026
  • بازدید کلی : 75,336
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک


    مترجم سایت

    مترجم سایت



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    پیچک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ

    آپلود عكس

    آپلود عكس