loading...
آوالا دانلود|دانلود نرم افزار وبازی
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان // www.fsms1.blogsky.com

محمدحسین کلاکی بازدید : 300 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)
Internet Download Manager

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.
محمدحسین کلاکی بازدید : 293 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نرم افزار سرگرم کننده گفتگو با روبات هوشمند SimSimi 4.3.4 - آندروید

نرم افزار SimSimi  دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد.که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 303 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب ضربات پنالتی Football Penalty 1.03 – اندروید

شما در این بازی می بایست ضربات پنالتی به سمت دروازه زده و هر چه تعداد بیشتری گل بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

محمدحسین کلاکی بازدید : 145 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

بکاپ گیری حرفه ای اطلاعات اندروید با نرم افزار Titanium Backup 5.3.1

توسط Titanium Backup به می توانید به سادگی از تمامی فایل ها ، تنظیمات ، اس ام اس ، ایمیل و … پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار می تواند فایل های بکاپ را فشرده و رمزنگاری کند. برای اجرای Titanium Backup نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن ۱٫۵ روت شده و بالاتر می باشید.

 

محمدحسین کلاکی بازدید : 160 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Medieval v1.2 - آندروید

به Medieval خوش آمدید . یک بازی زیبا در سبک دفاع از برج که با گرافیک عالی ، افکت های صوتی منحصر به فرد و گیم پلی اعتیاد آور ، آمده است تا این سبک بازی ها را دوباره معنی کند . از نکات قابل توجه در این بازی طراحی آن است و به گونه ساخته شده است تا در اسمارت فون ها و تبلت ها بدون هیچ گونه مشکل در تصویر اجرا گردد . بازی های سحر و جادو ، گیاهان احمق و … را به دیگران بسپارید چرا که یک بازی شگفت انگیز با نام Medieval پای به میدان گذاشته است .

محمدحسین کلاکی بازدید : 139 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (1)

لانچر بسیار زیبای QQLauncher 2.7.0.416 – اندروید

QQLauncher در واقع یک نرم افزار لانچر با نمونه های متنوع و آیکون های زیبا می باشد . شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید . در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت .

محمدحسین کلاکی بازدید : 146 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نمایش وضعیت باتری اندروید به شکلی زیبا با نرم افزار - Beautiful Battery Disc 2.0.0

Beautiful Battery Disc 2.0.0 نرم افزاری زیبا و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید وضیعت مصرف و باقی مانده باتری موبایل یا تبلت خود را به صورت بسیار زیبا و جذاب مشاهده کنید. این  نرم افزار همچنین می تواند به صورت ویدجت نیز استفاده شود. نرم افزار Beautiful Battery Disc علاوه بر نمایش میزان باتری، می تواند دمای دستگاه ، عمر باتری ، سریال باتری و بسیاری از مشخصات دیگر را نمایش دهد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
این وب سایت برای رفاه حال شما دوستان و متفاوت بودن و دست رسی آسان به انواع نرم افزار و بازی و انمیشن و کتاب الکترونیک و ... فعالیت می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داید وب آوالا دانلود در کدام زمینه های زیر بیشتر فعالیت کند؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 1,734
  • بازدید سال : 12,036
  • بازدید کلی : 75,346
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک


    مترجم سایت

    مترجم سایت



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    پیچک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ

    آپلود عكس

    آپلود عكس