loading...
آوالا دانلود|دانلود نرم افزار وبازی
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان // www.fsms1.blogsky.com

محمدحسین کلاکی بازدید : 160 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تم بسیار زیبای Evo Blue – نوکیا Symbian^3 و S60v5

این بار تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 166 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نرم افزار پیش بینی پدیده های طبیعی نقاط مختلف کره زمین توسط Earth Alerts 2011.1.112

Earth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 133 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر بسیار سریع اپرا برای اندروید - Opera Mobile Web Browser 12.0.3

این مرورگر دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی است که باعث شده تا کاربران بی شماری اپرا را برای وبگردی انتخاب کنند . اپرا صفحات وب را تا ۹۰ درصد فشرده می کند و سپس به نمایش آن ها می پردازد که همین قابلیت باعث افزایش چشمگیر سرعت لود این مرورگر شده است . با اپرا می توانید از طریق پهنای باند بی سیم WiFi ، جی پی ار اس و … به اینترنت متصل شوید . برای استفاده ی کامل از این مروگر نیازمند نسخه ۱٫۶ و با بالاتر سیستم عامل آندروید هستید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 121 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب Extreme Skater 1.0.3 - اندروید

شما در این بازی می بایست در نقش یک نوجوان هستید که با اسکیت خود به ماجراجویی می رود و شما می بایست او را در این مسیر هدایت کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز پاتوق یو واقع شود.

محمدحسین کلاکی بازدید : 121 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تغییر ظاهر و پوسته آندروید با نسخه جدید نرم افزار Go Launcher EX

نسخه 3.02 اضافه شد

یکی از محبوبترین برنامه های خانه اندرویید Go Launcher EX می باشد. اگر از محیط گوشی خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 118 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تبدیل فایل پاور پوینت به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5

Acoolsoft PPT to Video Pro نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید اسلایدهای پاورپوینت یا همان فایل های PPT را به سادگی به فرمت های دلخواه ویدئویی تبدیل و ذخیره نمایید. ممکن است بخواهید اسلایدهای پاورپوینت را در مکانی به نمایش بگذارید که امکان استفاده از خود نرم افزار نباشد. پس به سادگی توسط این برنامه فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدئو تبدیل کرده تا در تمامی دستگاه ها قابل پخش باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro توانایی ذخیره با فرمت های بسیار گسترده ویدئویی را  دارا می باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 426 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیک آموزش غذاهای اصیل ایرانی

این کتاب ابزار بسیار خوب و مناسبی برای تمام افراد از جمله بانوان خانه دار اعم از تازه کار و کهنه کار، دانشجویان و … است. با دانلود کتاب آموزش آشپزی شما می توانید طرز تهیه ی ۶۳ نوع غذای متنوع از حلوا و شل زرد گرفته تا باقلا قاتق و ژیگو و رولت را داشته باشید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
این وب سایت برای رفاه حال شما دوستان و متفاوت بودن و دست رسی آسان به انواع نرم افزار و بازی و انمیشن و کتاب الکترونیک و ... فعالیت می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داید وب آوالا دانلود در کدام زمینه های زیر بیشتر فعالیت کند؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 1,757
  • بازدید سال : 12,059
  • بازدید کلی : 75,369
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک


    مترجم سایت

    مترجم سایت



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    پیچک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ

    آپلود عكس

    آپلود عكس