loading...
آوالا دانلود|دانلود نرم افزار وبازی
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان // www.fsms1.blogsky.com

محمدحسین کلاکی بازدید : 302 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (2)

دانلود بازی جذاب جنگ برجها - Tower Wars 2012

Tower Wars عنوان یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است که جنگ میان برج ها را به نمایش میکشاند، بله درست است! جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها، به صورتی میتوان گفت بازی با حجم بسیار کمی که دارد دارای سبک خاص و جدید است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. جذابیت بازی با حالت های چند نفره دو چندان شده است به صورتی که شما میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 303 پنجشنبه 1391/04/08 نظرات (0)

شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوسی با نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 566 پنجشنبه 1391/04/08 نظرات (0)

دانلود گزارشگر فارسی برای بازی PES 2012 با صدای مزدک میرزایی

در این مطلب تصمیم گرفته ایم گزارشگر فارسی مربوط به این بازی را با صدای مزدک میرزایی برای شما عزیزان آماده کنیم. با دانلود این فایل ، گزارشگر بازی PES 2012 ، مزدک میرزایی خواهد بود و جذابیت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد ! امیدواریم لذت ببرید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 296 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (1)
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 13.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
محمدحسین کلاکی بازدید : 303 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (1)
نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.
محمدحسین کلاکی بازدید : 302 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)
مدیریت حرفه ای و آسان GMail با Gmail Notifier Pro 2.4.1
Gmail Notifier نام برنامه کاربردی بسیار ساده ای است که عملکرد آن آگاه نمودن شما از ورود ایمیل یا ایمیل های جدید به حساب کاربری جی میل شما می باشد. برای این منظور، سرورکوچکی که در نوارابزار System Tray نصب شده است، پیام های هشدار دهنده کوچکی درهنگامی که میل جدیدی وارد حساب کاربری شما شود را به شما ارائه می نماید.
محمدحسین کلاکی بازدید : 301 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)
Internet Download Manager

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.
محمدحسین کلاکی بازدید : 293 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نرم افزار سرگرم کننده گفتگو با روبات هوشمند SimSimi 4.3.4 - آندروید

نرم افزار SimSimi  دارای هوش مصنوعی بالایی بوده و جواب های بسیار جالب و بامزه ای را به شما می دهد. توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی یکی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب و کم حجم می باشد.که توسط آن می توانید درون موبایل یا تبلت تان با روبات هوشمند چت و گفتگو کنید و روبات نیز پاسخ هایی مربوط به سوال تان به شما ارائه خواهد داد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 303 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب ضربات پنالتی Football Penalty 1.03 – اندروید

شما در این بازی می بایست ضربات پنالتی به سمت دروازه زده و هر چه تعداد بیشتری گل بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

محمدحسین کلاکی بازدید : 145 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

بکاپ گیری حرفه ای اطلاعات اندروید با نرم افزار Titanium Backup 5.3.1

توسط Titanium Backup به می توانید به سادگی از تمامی فایل ها ، تنظیمات ، اس ام اس ، ایمیل و … پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار می تواند فایل های بکاپ را فشرده و رمزنگاری کند. برای اجرای Titanium Backup نیازمند سیستم عامل اندروید ورژن ۱٫۵ روت شده و بالاتر می باشید.

 

محمدحسین کلاکی بازدید : 161 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک Medieval v1.2 - آندروید

به Medieval خوش آمدید . یک بازی زیبا در سبک دفاع از برج که با گرافیک عالی ، افکت های صوتی منحصر به فرد و گیم پلی اعتیاد آور ، آمده است تا این سبک بازی ها را دوباره معنی کند . از نکات قابل توجه در این بازی طراحی آن است و به گونه ساخته شده است تا در اسمارت فون ها و تبلت ها بدون هیچ گونه مشکل در تصویر اجرا گردد . بازی های سحر و جادو ، گیاهان احمق و … را به دیگران بسپارید چرا که یک بازی شگفت انگیز با نام Medieval پای به میدان گذاشته است .

محمدحسین کلاکی بازدید : 140 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (1)

لانچر بسیار زیبای QQLauncher 2.7.0.416 – اندروید

QQLauncher در واقع یک نرم افزار لانچر با نمونه های متنوع و آیکون های زیبا می باشد . شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید . در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت .

محمدحسین کلاکی بازدید : 146 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نمایش وضعیت باتری اندروید به شکلی زیبا با نرم افزار - Beautiful Battery Disc 2.0.0

Beautiful Battery Disc 2.0.0 نرم افزاری زیبا و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید وضیعت مصرف و باقی مانده باتری موبایل یا تبلت خود را به صورت بسیار زیبا و جذاب مشاهده کنید. این  نرم افزار همچنین می تواند به صورت ویدجت نیز استفاده شود. نرم افزار Beautiful Battery Disc علاوه بر نمایش میزان باتری، می تواند دمای دستگاه ، عمر باتری ، سریال باتری و بسیاری از مشخصات دیگر را نمایش دهد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 160 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تم بسیار زیبای Evo Blue – نوکیا Symbian^3 و S60v5

این بار تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 166 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

نرم افزار پیش بینی پدیده های طبیعی نقاط مختلف کره زمین توسط Earth Alerts 2011.1.112

Earth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 133 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر بسیار سریع اپرا برای اندروید - Opera Mobile Web Browser 12.0.3

این مرورگر دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی است که باعث شده تا کاربران بی شماری اپرا را برای وبگردی انتخاب کنند . اپرا صفحات وب را تا ۹۰ درصد فشرده می کند و سپس به نمایش آن ها می پردازد که همین قابلیت باعث افزایش چشمگیر سرعت لود این مرورگر شده است . با اپرا می توانید از طریق پهنای باند بی سیم WiFi ، جی پی ار اس و … به اینترنت متصل شوید . برای استفاده ی کامل از این مروگر نیازمند نسخه ۱٫۶ و با بالاتر سیستم عامل آندروید هستید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 121 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب Extreme Skater 1.0.3 - اندروید

شما در این بازی می بایست در نقش یک نوجوان هستید که با اسکیت خود به ماجراجویی می رود و شما می بایست او را در این مسیر هدایت کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز پاتوق یو واقع شود.

محمدحسین کلاکی بازدید : 121 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تغییر ظاهر و پوسته آندروید با نسخه جدید نرم افزار Go Launcher EX

نسخه 3.02 اضافه شد

یکی از محبوبترین برنامه های خانه اندرویید Go Launcher EX می باشد. اگر از محیط گوشی خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 118 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

تبدیل فایل پاور پوینت به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5

Acoolsoft PPT to Video Pro نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید اسلایدهای پاورپوینت یا همان فایل های PPT را به سادگی به فرمت های دلخواه ویدئویی تبدیل و ذخیره نمایید. ممکن است بخواهید اسلایدهای پاورپوینت را در مکانی به نمایش بگذارید که امکان استفاده از خود نرم افزار نباشد. پس به سادگی توسط این برنامه فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدئو تبدیل کرده تا در تمامی دستگاه ها قابل پخش باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro توانایی ذخیره با فرمت های بسیار گسترده ویدئویی را  دارا می باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 426 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیک آموزش غذاهای اصیل ایرانی

این کتاب ابزار بسیار خوب و مناسبی برای تمام افراد از جمله بانوان خانه دار اعم از تازه کار و کهنه کار، دانشجویان و … است. با دانلود کتاب آموزش آشپزی شما می توانید طرز تهیه ی ۶۳ نوع غذای متنوع از حلوا و شل زرد گرفته تا باقلا قاتق و ژیگو و رولت را داشته باشید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 158 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)
بهینه سازی وتنظیم دقیق سیستم عامل با TweakNow PowerPack 2012 4.1.8

TweakNow PowerPack بسته ای کامل از ابزارهای کاربردی کاملا سازگارشده است که به شما این اجازه را می دهد تا سیستم عامل کامپیوتر و مرورگر وب خود را از هر لحاظی بصورت دقیق تنظیم و بهینه سازی نمایید. برنامه Idle حافظه رم ، حافظه آزادی که به برای اجرای برنامه های ویندوز در دسترس می باشد را مدیریت می نماید. این برنامه از کاهش درجه کارایی هنگامی که شما برنامه ها و فایلها را به حافظه وارد یا از آن خارج می نمایید ، جلوگیری می نماید. برنامه "خاموش کردن خودکار" به شما اجازه می دهد کامپیوتر خود را خاموش ، درحالت هشدار و یا هایبرنیت پس از گذشت زمانی معین نمایید. علاوه بر ذخیره منابع، این نرم افزار سیستم شما را با غیر قابل دسترسی نمودن برای افراد غیر مجاز ، ایمنتر می نماید. قابلیت "اجرای خودکار سی دی " پلاگینی برای قابلیت اجرای خودکار سی دی و دی وی دی ویندوز می باشد که به شما امکان انتخاب برای شروع برنامه ها و گوش دادن به موسیقی را می دهد. برنامه " دسکتاپ مجازی" به شما اجازه می دهد تا هر چهار پیربندی طراحی شده دلخواه برای دسکتاپ بصورت همزمان اجرا نمایید، که به شما این امکان را می دهد تا صفحه کامپیوتر خود را بنابر میل خود و نیازمندیهای خود تغییر دهید. این بسته همچنین تصویری کامل از تمام جنبه های سخت افزاری کامپیوتر شما شامل، اطلاعات جزئی در مورد برد اصلی، پردازنده، کارت ویدئو، حافظه ، هارد دیسک و شبکه را میدهد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 246 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (0)

مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی چک یار – Chek yar 1.00

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

محمدحسین کلاکی بازدید : 152 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

دانلود انیمیشن باند دزدان دریایی - The Pirates Band of Misfits 2012

فرمت : MKV
حجم : ۳۵۰ مگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی
امتیاز انیمیشن : ۷ / ۱۰
خلاصه داستان : کاپتان دزدان دریایی وارد ماجرایی می شود که در آن قصد دارد رقیبان اصلی خود بلامی سیاه و Cutlass Liz را شکست داده تا جایزه بزرگ دزدان دریایی را بدست آورد . این ماجرا و جستجو ، کاپتان و خدمه اش را از ساحل جزیره خونی به خیابان های مه آلود لندن می برد ..تنها دلیل معرفی این انیمیشن ، سازندگان فوق العاده اون هستن که برای ما همیشه خاطره ساز بودن و خواهند بود ، Peter Lord که بردن اسم والاس و گرومیت از اون کافیه تا بفهمیم چه هنرمند بزرگی است و Jeff Newitt که در دو انیمیشن Chicken Run و Flushed Away همکار لرد بوده دیگه نیازی به معرفی بیشتر ندارد .

محمدحسین کلاکی بازدید : 136 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

مجموعه ۹۰ پس زمینه متنوع و میکس شده - Incredible Mixed Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

محمدحسین کلاکی بازدید : 154 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (0)

دانلود مستند بسیار زیبای جهان زیر آب - Underwater Around the World 2012

نام مستند : Ocean Circus: Underwater Around the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم : ۶۸۱ مگابایت

کیفیت : BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : مستندی زیبا و طولانی که شما را به اعماق دریا می برد و با انواع جانوران شگفت انگیز آشنا خواهد کرد . جهانی که برای انسان ها و دانشمندان هنوز نیز ناشناخته است و بسیاری از موجودات هنوز نیز کشف نشده اند …

محمدحسین کلاکی بازدید : 540 سه شنبه 1391/03/30 نظرات (1)

دانلود مستند فارسی میراث آلبرتا - Alberta Legacy 2012

نام مستند: Alberta Legacy – میراث آلبرتا

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: فارسی
مدت زمان: ۶۹ دقیقه
حجم: ۴۸۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : میراث آلبرتا به کارگردانی حسین شمقدری به مسئله فرار مغزها می پردازد و تکیه اصلی این فیلم نیز بر دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف است. هر سال، تعدادی زیادی از دانشجویان نخبه‌ی دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های برتر کشور، برای ادامه‌ی تحصیل، مهاجرت کرده و راهی کشورهایی نظیر امریکا می‌شوند. حسین، راوی مستند، که خود از دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه شریف است، به بررسی این پدیده می‌پردازد و …

محمدحسین کلاکی بازدید : 248 جمعه 1391/03/26 نظرات (1)
بازگردانی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار RollBack Rx Professional 9.1.2697287695

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند.
Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 128 جمعه 1391/03/26 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل درایو - Google Drive v1.0.2975.8828

گوگل درایو یک فضای ابری ۵ گیگابایتی رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است که همیشه و در همه جا در دسترس شماست. امکاناتی که گوگل برای گوگل درایو در نظر گرفته ، این سرویس را جذاب تر و انعطاف پذیر تر از سرویس های مشابه مثل DropBox , SkyDrive و ... کرده است. گوگل درایو به تمامی کاربرانش ۵ گیگابایت فضای رایگان ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار گوگل درایو، که امروز برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید. سرویس Google Drive روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، کروم ، مک ، iOS ، لینوکس و تلفن های همراه و تبلت ها مثل IPhone , IPad , Android Devices قابل استفاده است.

محمدحسین کلاکی بازدید : 155 جمعه 1391/03/26 نظرات (0)

قفل کردن کامپیوتر از طریق فلش USB با نرم افزار Predator Professional Edition v2.4.0.694

نرم افزار Predator ، سیستم کامپیوتری شما را توسط یک فلش دیسک USB قفل میکند و USB تعریف شده به منزله کلید ورود به کامپیوتر شما خواهد بود . این نرم افزار به طور منظم از درایو فلش یو اس بی به عنوان یک دستگاه کنترل دسترسی استفاده می کند و روش فعالیت آن به شرح زیر می باشد :

- شما فلش خود را در درایو یو اس بی وارد می کنید.

- نرم افزار Predator را اجرا می کنید( یا به طور اتوماتیک اجرا می شود).

- شما کارتان را انجام می دهید.

- زمانی که شما برای انجام کاری کامپیوتر خود را ترک می کنید، می توانید درایو یو اس بی خود را خارج کنید.

- پس از این کار، کیبورد و موس از کار می افتند و صفحه نمایش تیره می شود.

- زمانی که شما دوباره به پشت سیستم خود باز می گردید، درایو یو اس بی خود را در سر جایش نصب می کنید.

- کیبورد و موس به کار افتاده و صفحه نمایش به حالت عادی بازمی گردد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 152 جمعه 1391/03/26 نظرات (0)

محافظت در برابر ویروس های USB با نرم افزار BitDefender USB Immunizer v2.0.0.8

Bitdefender USB Immunizer یک نرم افزار رایگان با کاربردی آسان می باشد که به شما اطمینان لازم به منظور عدم وجود ویروس ، در فایل هایی که از دستگاه های یو اس بی انتقال می دهید را فراهم می کند.این نرم افزار تهدیدات مربوط به فایل های اتوران را قبل از دسترسی آن ها به کامپیوتر شما ، از بین می برد. پس از نصب ، نرم افزار به شناسایی و بررسی دستگاه های یو اس بی جدیدی که به سیستم شما متصل می شوند پرداخته و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند.طی سال ها بد افزارهایی که بر پایه اتوران شکل گرفته بودند مانند تروجان ها ، فایل های Autorun Inf و انواع کرم ها به عنوان تهدیدی برای چشم انداز الکترونیک در سراسر جهان محسوب می شدند.نرم افزار USB immunizer پاسخ شرکت BitDefender به این معضل فراگیر می باشد . اگر شما به طور تصادفی یک دستگاه یو اس بی آلوده را قبل از پاکسازی به کامپیوتر خود متصل کنید ، این نرم افزار مانع اجرای بخش های مخرب موجود در دستگاه یو اس بی می گردد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 441 جمعه 1391/03/26 نظرات (2)

نرم افزار فارسی مديريت ارسال و دريافت ايميل - Mail Manager Persian

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که با استفاده از آن ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد بلکه با کمک اين نرم افزار ميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 332 جمعه 1391/03/26 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی با نرم افزار فارسی روبی نسخه 1

این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده و نرم افزاری برای آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید می باشد. این نرم افزار شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره و ضرب المثل ها می باشد.

برخي از ويژگي هاي این نرم افزار:
- نمایش متن انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در قالبی جذاب.
- امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش جملات.
- امکان تغییر فونت متن
- قابلیت پخش تلفظ جملات انگلیسی. (این امکان را می توانید به صورت اتوماتیک نیز تنظیم کنید)
- امکان favorite کردن جملات مورد پسند.
- سازگار با ویندوزهای مختلف.
- و ...

محمدحسین کلاکی بازدید : 176 جمعه 1391/03/26 نظرات (2)

دانلود نرم افزار قرآن 125 همراه با قرائت

در این پست وب سایت پاتوق یو نرم افزار قرآن 125 را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که یک نرم افزار قرآن سبک با قابلیت های متعدد، کاملا رایگان و با حجمی کم می باشد.

محمدحسین کلاکی بازدید : 259 جمعه 1391/03/26 نظرات (2)

دانلود بازی ورزشی و کم حجم Pinguin vs Yeti

Pinguin vs Yeti : این بازی به نوعی یک بازی ورزشی است،بازی همان طور که از نامش نیز مشخص است از مجموعه بازیهایی معروف به یتی است،یتی را که میشناسید؟!همان مرد یخی هیمالیا!این بازی سری Snowboard یتی است که شما در آن با پنگوئن هایی که یتی در اختیار دارد،به سر خوردن بر روی برف ها می پردازید.توضیح بیشتری لازم نیست و بهتره بازی را دانلود کنید..

درباره ما
Profile Pic
این وب سایت برای رفاه حال شما دوستان و متفاوت بودن و دست رسی آسان به انواع نرم افزار و بازی و انمیشن و کتاب الکترونیک و ... فعالیت می کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داید وب آوالا دانلود در کدام زمینه های زیر بیشتر فعالیت کند؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 1,758
  • بازدید سال : 12,060
  • بازدید کلی : 75,370
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک


    مترجم سایت

    مترجم سایت



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    پیچک

    كد تقويم

    قالب وبلاگ

    آپلود عكس

    آپلود عكس